Friday, July 10, 2015

Maybelline The Blushed Nudes Palette - Review si Swatch-uri


Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre paleta The Blushed Nudes de la Maybelline. A fost agitatie si nebunie mare cu aceasta paleta, s-a vandut imediat ce a ajuns pe raioane la Walmart, poate chiar si mai devreme!
Eu am fost in dubii daca sa o cumpar sau nu, asa ca dupa ceva timp am cedat, avand in vedere ca Instagram-ul era plin de poze cu aceasta paleta si toata lumea o lauda. A costat vreo 10$, este singura pe care o am din aceasta colectie de la Maybelline, stiu ca mai sunt vreo 3 - The Brights, The Smokes si The Nudes insa niciuna nu m-a atras atat de mult ca The Blushed Nudes.
A fost o investitie buna? O sa fiu sincera si o sa va zic ca nu. De ce? Pentru ca majoritatea nuantelor sunt asemanatoare cu cele din paleta Naked 3 de la Urban Decay, paleta pe care o detin.  Este adevarat ca e o diferenta de calitate si pret intre ele - 10$ respectiv 54$ insa pentru mine personal nu s-au meritat cei 10$.
Deci daca va doriti paleta Naked 3 si nu vreti sa dati atatia bani pe ea, atunci va recomand paleta de la Maybelline.
Pe langa review si swatch-uri o sa fac si o comparatie intre Naked 3 si Maybelline si va las pe voi sa va spuneti parerea si sa ajungeti la ce concluzie doriti.



Paleta contine 12 farduri, din care 1 fard este mat iar restul sunt mai mult sau mai putin sidefate, deasemenea contine si 2 aplicatoare cu buretel. Pigmentatia este okey dupa parerea mea, personal  cand folosesc paleta, folosesc si o baza.
Nuantele sunt destul de frumoase, este o plateta care poate fi folosita atat ziua cat si seara, se pot creat destul de multe tipuri de machiaje.
M-am cam mirat ca exista doar o nuanta mata, mi-ar fi placut sa fie mai multe, dar e destul de okey pentru tranzitia intre culori.
Am ales sa va arat cate 4 culori atat cu baza cat si fara. Baza folosita in aceste poze este de la MAC - PaintPot - Soft Ochre
Si acum o sa va compar paletele fara sa ma intind prea mult vorba. Din cate se vede culoare ambalajui este aproape la fel, aceleasi tonuri, deci deja stii de unde s-au inspirat cei de la Maybelline!
Bineinteles, cum v-am mai spus mai este si diferenta de pret. Paleta de la Maybelline este 10$ pe cand cea de la Urban Decay este 54$. O alta diferenta intre cele 2 palete este pigmentatia si cantitatea de sidef: se vede cu ochiul liber ca Naked 3 este mult mai pigmentata si mai sidefata decat cea de la Maybelline ( asta nu inseamna ca cea de la Maybelline nu este pigmentata deloc ). Pentru a intensifica culoarea fardurilor de la Maybelline puteti sa folositi o pensula umeda, o baza alba sau de culoarea pielii ( Nyx Jumbo Pencil - Milk sau Mac Paint Pot - Soft Ochre - aceastea 2 le folosesc eu cel mai mult ), puteti sa aplicati fardurile cu degetul sau le puteti aplica pur si simplu cu pensula revenind de vreo 2-3 ori sau depinde de cat de intens vreti sa arate pe ochi.
Mai jos puteti vedea  niste swatch-uri din ambele palete. 
Persoanelor cu tenul mai inchis sau bronzat s-ar putea sa nu le placa deloc paleta si cu siguranta nuantele arata si mai bine pe fetele cu tenul deschis.
Acum va las pe voi sa trageti concluzii, eu personal cred ca e o paleta OK pentru 10$ ( voua s-ar putea sa vi se para mult ) insa nu stiu daca voi mai cumpara vreuna in viitor.
Personal am ajuns la concluzia ca prefer sa strang niste banuti sa iau ceva mai bun insa asta nu inseamna ca o sa ma scald doar in Chanel, Dior sau o sa pot sa port doar Urban Decay, Nars sau altceva.
Acum va intreb: Ati da 45ron pe paleta de la Maybelline sau 150ron pe cea de la Urban Decay Naked 3? Preturile le-am aproximat eu :D

Concluzia mea este ca nu prea se merita sa dati bani pe cea de la Maybelline daca deja o aveti pe cea de la Urban Decay. 
Daca nu aveti Naked3 si vi-o doriti insa nu vreti sa dati atat pe ea, atunci cea de la Maybelline e o alegere buna.
Sper din suflet ca va placut si aceasta postare. Daca aveti intrebari atunci le astept cu drag intr-un comment!
P.S. : Nu uitati sa va lasati link-ul catre blog sau website in casuta: SITE URL ;) 


ALTE SWATCH-URI SI REVIEW-URI LA PALETE CARE TE-AR PUTEA INTERESA:
👇


2 comments:

  1. Wow nu stiam ca sunt atat de asemanatoare aceste doua palete, iti multumesc pentru review si ca ne-ai atras atentia! Eu nu am nicio paleta de la Uuban Decay, insa mi-o doresc foarte mult dix pe aceasta, Naked 3. Are un pret destul de piperat si la cat de mult m-as machia eu, nu stiu daca se merita investitia, sincera sa fiu. Am observat o asemanare izbitoare intre fardurile deschise de la aceste doua palete, insa la fardurile inchise, Nakked 3 sta muult mai bine.

    ReplyDelete
  2. m-am tot uitat dupa paleta asta prin Dm, dar as fi vrut sa vad si The Smokeys. Cred ca ar fi mai buna pentru genul de make-up pe care-l port eu. Acum am vazut ca-i ceva mai mult de 70 lei, deci inca stau in banca mea :D

    ReplyDelete

Latest Instagram Photos