Sunday, July 12, 2015

Review si Swatch: Marc Jacobs - The Siren


Mi-au placut dintotdeauna palete pline de culoare insa de fiecare data cand vroiam sa ma machiez preferam sa aleg palete nude.
Acum ceva timp am vazut o oferta pe IG si nu am rezistat. M-am pregatit sufleteste pentru multe drumuri deoarece stiam ca o sa fie greu sa o gasesc.
Este vorba de paleta de la Marc Jacobs, 210 The Siren. Cand gasit-o si am pus mana pe ea va spun sincer ca nici nu m-am m-ai uitat sa vad despre ce paleta este vorba.
Cand am desfacut-o acasa am fost putin dezamagita avand in vedere ca erau farduri colorate si stiind cat de des NOT port la ochi culori, deja ma gandeam ca o sa stea degeaba prin sertar.
Ei bine astazi mi-am luat inima-n dinti si am zis: ''hai sa vedem ce iese din toate culorile'' si cand am vazut cat de calitativa poate sa fie aceasta paleta, mi-a parut rau ca a stat 3 saptamani in sertar...da..3 saptamani :( si am decis sa va vorbesc despre ea.

Calitatea paletei incepe de la ambalaj. Dupa ce deschizi cutia, paleta este frumos imbracata intr-un saculet protectiv neagru prevazut cu o capsa.
Paleta este alba cu numele Marc Jacobs scris in negru, este aparuta anul trecut in vara si a costat atunci 59$ insa eu acum achizitionat-o cu 20$. si este editie limitata. Nuantele deasemenea sunt protejate de un plastic negru care intra intr-un locusor special pentru el.
Contine 7 nunate, inspirate din ocean si foc, destul de pigmentate. Nu sunt prafoase, se aplica si se amesteca incredibil de bine.





 Iata si swatch-urile!
Desemenea nu puteam sa nu va arat si machiajul realizat de mine. Nu e perfect dar nici eu nu sunt pro :))) dar trebuie sa recunosc cu modestie ca arata mult mai bine in realitate!



Concluzia finala este sa puneti frumusel bani deoparte si sa va achizitionati paleta aceasta sau orice alta paleta de la Marc Jacobs. Va promit ca nu o sa regretati deloc! Este una din cele mai bune palete pe care o detin.
Stiu ca sunt cam scumpe insa isi merita fiecare banut!
Sper din suflet ca v-a placut aceasta postare iar daca aveti intrebari va rog sa le lasati intr-un coment mai jos!

P.S. Nu uitati ca atunci cand comentati sa va lasati link-ul catre blog-ul/website-ul vostru!

ALTE SWATCH-URI SI REVIEW-URI LA PALETE CARE TE-AR PUTEA INTERESA:
👇

No comments:

Post a Comment

Latest Instagram Photos