Friday, October 9, 2015

3 farduri MAC perfecte pentru toamna

Sa-mi fie rusine ca nu am mai postat si nu, nu vin cu scuzele de rigoare. Cand problemele, planurile si lenea se amesteca, rezulta inactivitate, insa de ce sa fiu boring si sa va plictisesc!
Azi a fost o super zi in Chicago, cam rare astfel de zile pe aici. In Constanta prindeam zile calduroase si la sfarsitul lunii octombrie, aici insa toamna este destul de ploioasa si friguroasa, iarna e grea si de obicei tine loc si de primavara iar varaaaa cam 2 luni maxim de caldura din aia de te ia cu lesin ca in rest sunt numai avertismente de ploi torentiale si tornade!
Dar da, postarea asta nu e despre anotimpurile in Chicago ci despre 3 farduri de la MAC care cred ca sunt absolut geniale pentru acest anotimp ( toamna - ca poate unele dintre voi o sa cititi aceasta postare la vara in 2016 :)) LOL ).
Cand ma gandesc la farduri de toamna automat imi vin in cap culori precum burgundy, culori pamantii cu subtonuri foarte calde, cupru, mov inchis si etc. De obicei sunt mai mult farduri calde cu subtonuri calde.
Trebuie sa recunosc ca iubesc aceste trei farduri si imi este dor sa trec pe la Mac sa mai dau o spargere incat sa-mi inceapa portofelul sa fluiere....sau mai bine spus...sa-mi fluiere cardurile.
Cu greu ma abtin la MAC, iar de fiecare data cand ajung acolo zic: ''16$ un ruj, lasa ca e ieftin, imi iau doar 2-3'' si plec cu 5 rujuri, 2 farduri, un nou fond de ten, un anticearcan, 3 creioane de buze si inca vreo 2 produse din colectiile noi pe care e imposibil sa nu le vezi ca parca se tin dupa tine.

Da gata, nu va mai plictisesc trec la nebuniile de farduri ca vreau sa va fac sa dati bani pe ele ca sa se simta si eu mai bine :))) ( sa-mi spuneti daca am reusit :)) )
Iata swatch-urile si chiar daca imi spuneti ca nu va plac nu o sa va cred!
Ca si o prima impresie fardurile sunt:
- foarte pigmentate
- se aplica destul de usor
- se blend-uiesc destul de usor
- sunt rezistente ( si eu am tenul gras )
- nu se strang in pliul pleoapei
- raportul calitate-pret (aici la mine) este destul de okey (16$) insa doar pastilutele sunt doar 10$
- se pot folosi atat uscate cat si ude 
- se pot aplica atat cu o pensula cat si cu degetul

MAC - Cranberry
Pur si simplu iubesc aceasta culoare!!!!!! Este culoarea mea statement pentru acest acest anotimp!
Pentru mine e un burgundy nici prea deschis nici prea inchis la culoare ( e pe undeva la mijloc ), bineinteles e o culoare cu ton cald si un subton rosu de toamna, arata bine atat aplicat pe toata pleoapa ( pentru un machiaj mai intens ) cat si pentru un smoky usor.
Cand am swatch-uit prima oara acesta culoare am simtit-o un pic untoasa si asta face ca fardul sa se aplice destul de usor.
Este un fard destul de pigmentat insa pentru o pigmentatie si mai puternica recomand o baza alba ( NYX Jumbo Milk ) sau primer. Eu personal folosesc anticearcanul de la Mac Pro Longwear Concealer in nuanta nc20. De ce? Pentru ca are o tehnologie in el care il face sa fie si baza si primer nu numai anticearcan ( daca va intereseaza un review detaliat al acestui anticearcan atunci va rog sa-mi lasati un comment mai jos ).
Nu este prafos, are un finish frost, nu se strange in pliul pleoapei si rezista toata ziua fara sa scada in intensitate!
Cel mai probabil ca o sa vi se para scump ( cred ca in Romania e vreo 60lei ) insa puteti apela si la dupe-uri daca nu doriti sa dati atatia bani pe un fard. Nyx , Catrice, Kiko, Sleek, Inglot, L'oreal sunt o alternativa mai usoara si mai la indemana pentru toata lumea!

MAC - Mythology
Este un cupru, bronz cu un subton roz/piersiciu, e o culoare versatila adica se poate purta atat ziua cat si seara ( in combinatie cu o culoare mai inchisa in pliul pleoapei ). Finish-ul este unul Lustre deci da are particule de sclipici in el ( desi in poza nu se observa ), se aplica destul de usor fie cu o pensula pentru aplicarea fardului. O parte putin proasta a acestui fard este faptul ca atunci cand il aplici tinde sa cada pe pometi ( eu personal cand folosesc un astfel de fard, prefer sa incep cu machiajul ochilor iar mai apoi sa aplic fondul de ten si restul ).
Imi place ca il pot combina mult cu nuante neutre ( eu de obicei prefer un machiaj mai natural asa ca de cele mai multe ori il folosesc cel mai mult in pliul pleoapei si putin in coltul extern al ochilor  iar pe pleoapa mobila aplic un fard mat neutru deschisa ).
Este pigmentat ca si Cranberry si se pot aplica mai multe straturi pentru o pigmentatie si mai puternica.
Mi se pare o culoare destul de unica, nu prea imi vin in minte dupe-uri, insa daca stiti voi vreun dupe, va rog sa-mi spuneti intr-un comment mai jos.

Si ultimul:
MAC Coppering
Este un cupru portocaliu cu un pic de auriu, are un subton rosu deci personal cred ca e o culoare ce nu prea se poate purta pe toata pleoapa. Eu personal prefer sa il aplic in pliul pleoapei deasupra unui maro inchis pentru ca simt ca da adancime ochilor dar arata bine aplicat si pe farduri roz.
La fel ca si celelalte, este un fard pigmentat, se aplica foarte usor si fata de Mythology nu cade pe pometi. Este rezistent, nu se strange in pliul pleoapei, are un finish perlat ( Veluxe Pearl ) si se blend-uieste minunat.
Ca si dupe-uri pentru el, ma gandesc la Inglot, Nyx cred ca si Sleek daca nu ma insel. Mie personal mi se pare o culoare destul de unica la fel ca si celelalte.

Daca vreodata aveti dubii daca sa cumparati sau nu un fard de la MAC atunci va recomand sa cautati niste culori mai unice la care se gasesc mai greu dupe-uri deoarece nu o sa simtiti ca o sa dati prea mult pe un fard.
Mie personal cand mi se pune pata pe ceva de la MAC, iau, desi exista dupe-uri.
Sper ca v-a placut aceasta recomandare si daca aveti si voi niste farduri preferate de la MAC atunci  va rog frumoas sa-mi spuneti mai jos intr-un comment, nu de alta, insa vin sarbatorile :))).

V-am pupacit!

No comments:

Post a Comment

Latest Instagram Photos