Wednesday, May 3, 2017

Ce-am mai cumparat in ultima vreme / Haul

Daca ma urmariti pe conturile de socializare sau daca ma cunoasteti, stiti ca sunt o adepta a produselor de makeup . Am o colectie destul de mare care a crescut zilnic putin cate putin.
Chestia e ca am fost o fata tare cuminte in ultima perioada si sunt mandra de mine ca m-am abtinut de la multe lansari de produse noi. Intr-adevar mai dau cu stangu' in dreptu', dar oameni suntem si biscuiti mancam!
Next.
Se pare ca nu pot sa stau deoparte de Marshalls, TJ Maxx si Nordstromrack, asa ca inevitabil mai ajut din cand in cand economia Statelor Unite ( daca nu eu, atunci cine? )
Prea mult nu am cheltuit din simplul fapt ca majoritatea produselor pe care mi le doream erau amprentate de anumite individe. Cam asa sta treaba in aceste magazine care din pacate nu au testere. Vine x-uleasca deface produsul, baga degetele bine si dupa pune produsul inapoi. Apare y-uleasca si de ce durerea mea sa bage si ea degetu' in aceeasi paleta cand poate sa desfaca alta, si uite asa vine Elisuca pregatita sa sparga bani, cand, ce sa vada? toate produsele au ajuns sa fie testere. Asta e singurul caz in care nu cheltui bani la aceste magazine. Amin!
Mentionez ca am si cateva produse cumparate din Walmart, pentru ca nu am putut sa stau cuminte in vacanta, si cateva comenzi online....si eu care ma laudam ca am fost cuminte! insert :facepalm:

Haul Marshall's
Am fost la Marshall's cu scopul de a cumpara doar paletele de la Marc Jacobs, dar se pare ca am plecat cu mai multe produse decat a trebuit!
  • Carnetul cu print de marmura mi-a facut cu ochiul si nu am putut sa-l las pe raft, asa ca l-am luat acasa cu doar $4.99
  • Eylure Naturals - chiar aveam nevoie de o pereche de gene false cat mai naturale si care sa nu-mi ingreuneze genele. Am dat $2.99 pe ele.
  • Real Techniques - de ceva vreme au inceput sa apara in Marshall's si TJ Maxx seturile de pensule in colectii vechi, si bineinteles ca mi-am luat si eu setul pentru sprancene cu doar $7.99
  • Marc Jacobs - de cum am auzit ca fetele au inceput sa gaseasca paletele de la Marc Jacobs in Marshall's si TJ Maxx, nu m-am putut abtine sa nu le vanez si eu. Am fost norocoasa si am gasit 4 palete. Nu stiu cate sunt in total in aceste magazine dar o sa continui sa le vanez. Momentan paletele inca se vand in Sephora la pretul de $59, iar eu am dat $19.99 pe bucata. O sa urmeze o postare speciala cu aceste palete in urmatoarele zile. 



Haul TJ Maxx
La TJ Maxx am fost putin mai cumpatata si nu am plecat decat cu 4 produse.
  • Bath Powder - trebuie sa recunosc ca primul lucru care ma atras a fost ambalajul. Este o pudra de baie putin efervescenta cu aroma de iasomie. Ma relaxeaza foarte mult si nu trebuie si nu trebuie sa folosesc mult produs ca sa miroasa frumos apa. Am dat pe el $2.99
  • Harajuku - parfumelul l-am luat in timp ce ma duceam spre casa de marcat. Mai am un astfel de parfum care-mi place foarte mult, achizitionat tot de la acest magazin cu ceva timp in urma, si motivul pentru care le cumpar se poate vedea in poza de mai jos. Parfumelul a costat $6.99
  • Organik Botanik - mastile astea de fata sunt aparute tot recent si prima oara cred ca le-am vazut pe instagram. Este o firma australiana si o masca m-a costat $4.99. 


Haul Nordstromrack
La acest magazin trebuie sa-mi tin in frau dorintele deoarece tind sa cheltui destul de mult. Am fost destul de cumintica avand in vedere ca magazinul era plin de produse noi de la YSL, Giorgio Armany Beauty, Urban Decay, TheBalm si multe altele.
Produsele cu care am plecat acasa sunt urmatoarele:
  • Giorgio Armani SI - set de parfum si lotiune care a costat doar $38
  • TheBalm Appetit - am fost destul de mirata sa vad aceasta paleta in Nordstromrack, deoarece este o paleta destul de recenta iar Nordstromrack tinde sa vanda colectii vechi. Nu m-am putut abtine sa nu o iau avand in vedere ca a costat doar $15. O sa urmeze o postare si cu aceasta paleta cat de curand.
  • Too Faced Totally Cute - intotdeauna gasesc cate o astfel de paleta in acesst magazin si intotdeauna plec cu cate una acasa. Paleta a costat doar $15 si in curand voi face o postare cu toate paletele de acest gen din colectia mea.
  • Urban Decay b6 - fiind deja o fana a spray-ului de-slick de la UD, nu am putut sa trec cu vederea peste el si l-am inhatat in timp ce ma duceam sa achit celelalte produse. Eu il folosesc ca primer, inainte de a aplica fondul de ten si sunt destul de incantata de el, deoarece machiajul imi rezista toata ziua, fara a fi nevoie sa-l retusez. Produsul a costat $10.


Haul Walmart
Acestea sunt niste produse pe care le-am achizitionat cand am fost in vacanta deoarece chiar aveam nevoie de ele. 
  • Garnier SkinActive Micellar Cleansing Water - aceasta este noua apa micelara care a aparut aici in America si trebuie sa recunosc ca imi place la nebunie. Am dat pe ea cam $6.
  • L'oreal Extraordinary Clay Dry Shampoo - samponul uscat chiar nu il incercasem pana acum, desi iubesc aceasta gama. Astazi mi-am recumparat pentru a 3-a oara samponul si balsamul din aceeasi gama. Am dat pe acest sampon uscat $3.
  • Maybelline Eyestudio - bineinteles ca mi-am uitat eyeliner-ul acasa si a trebuit sa-mi cumpar altul. L-am ales pe acesta de la Maybelline care a costat $5


Haul ELF Cosmetics
Nu m-am abtinut sa dau o mica comanda la ELF, mai ales cand am auzit ca au transport gratuit. Nu aveam in plac sa cumpar ceva, insa mi-am dorit nespus de mult pensula pentru aplicarea mastilor.
  • ELF Pore Refining Brush & Mask Tool - chiar aveam nevoie de o astfel de pensula, pe care am dat doar $5.
  • ELF Brow Pencil - nu am trecut cu vederea peste bine cunoscutul creion pentru sprancene comparat cu Brow Wizz de la Anastasia si care a costat doar $2.


Haul Pranava Beauty
A fost dragoste la prima vedere si am stiut ca trebuie sa detin aceasta paleta. Am facut pre-order de ea inainte sa plec in vacanta si am primit-o acum 1-2 saptamani ( nici nu mai stiu sigur ). Am dat pe ea cam $25 cu tot cu transport. O sa urmeze o postare cu review si swatch-uri, asa ca stati aproape :)) !

Haul Nectar & Stone
Nu stiu cate o urmariti pe @nectarandstone pe Instagram, insa eu stiu sigur ca o urmaresc de cativa ani. Am fost atat de fericita sa aflu ca isi lanseaza cartea I'm Just Here For Dessert si nu am putut sa ma abtin sa nu dau pre-order. Cartea ma costat cam $50 si isi merita fiecare banut. Am terminat-o de citit in ziua in care am primit-o si in momentul in care cumperi cartea de la ea de pe site, atunci va veni semnata de catre Caz. Eu am primit si un cadou dulce si perfect pentru ornat cupcakes. Vi-o recomand cu mare drag!

Cam asta am cumparat eu in ultima vreme si cred ca e timpul sa mai fac o pauza. Sper din suflet ca va placut aceasta postare si nu uitati ca in urmatoarele zile urmeaza postari noi interesante! Pupici! 


No comments:

Post a Comment

Latest Instagram Photos